Værsgo´ her får du en gratis video 🎨

Som lovet får du her en gratis video. Du ser et eksempel på hvordan du kan få sparring på dine abstrakte malerier - et tilbud alle betalende medlemmer i Onlinekunstskolen har mulighed for at bede om.

Videoen får medlemmet så tilsendt enten på mail (hvis det ønskes) eller direkte i medlemmerne´s Facebookgruppe (til stor inspiration for de andre medlemmer).

I videoen er det Mia, der får sparring.

Varighed: 8 minutter.

Rigtig god fornøjelse.

Haps hele 50% på online abstrakt nybegynder kurset i dag!

Er du nybegynder (eller drømmer du om at komme i gang med at male abstrakt? og har du svært ved at overskue hvordan du starter på det hvide lærred, hvilke redskaber du kan male med, hvad du grundlæggende bør vide, så du kommer i mål med et færdigt maleri?

Få svarene og teknikkerne i dette online malekursus. - lige nu får du hele 50% rabat.

Normalpris: 399,- kr.

DIN PRIS HER & NU ER KUN: 199,50 KR.

Du får 2 timer og 50 minutter´s videomateriale fordelt på 10 videoer. Du kan se dem i dit helt eget tempo, når og hvor du vil. Du har EVIG adgang.

Din specielle rabatkode: jatak (små bogstaver).

Sådan gør du:

I forbindelse med dit køb (engangsinvestering), skal du udfylde dine personoplysninger. Klik hvor der står "Brug din kuponkode her! og skriv: jatak (husk små bogstaver).

Dette er vigtigt:

Du kan IKKE se, at prisen ændrer sig, men skriver du koden rigtig (jatak), så ændrer prisen sig i systemet og det vil også fremgå på den kvittering du modtager straks efter.
Køb adgang til nybegynder kurset her

Er du mere fristet af et medlemsskab?

Vil du gerne i gang med din malerejse eller dygtiggøre dig endnu mere på dine abstrakte malerier, så kom med på en skøn malerejse uden lige i online maleklubben. Vi arbejder udelukkende abstrakt med akrylmaling.

Bliver du medlem, får du bla. muligheden for at få sparring på dine malerier, så du kan komme videre i processen eller hjælp til at komme i mål.

MEDLEMSPRIS: 197,- kr./mdr.

Der er ingen binding. Du vælger selv hvor længe du vil inspireres og lære nyt.
Nysgerrig på hvordan maleskolen visuelt er bygget op?.Tag et kig her: