Klik på spørgsmålet og få svaret

Jeg har glemt mit kodeord

Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her

Jeg kan ikke logge ind

Hvis systemet ikke vil kendes ved dig, så tjek en ekstra gang, at du har tastet den rigtige e-mail (den du oprettede dig med).

Har du stadig problemer så skriv til mig (Bettina) på kontakt@onlinekunstskolen.dk, så får vi løst problemet.

Hvordan melder jeg mig ind?

Du melder dig ind ved at klikke på "TILMELDING" i menuen.

Du kan også bare klikke her

Hvad koster det at blive medlem?

Det koster kun fra 197,- kr. pr. måned. Der er ingen binding, hvis du vælger månedligt abonnement. Du kan melde dig ud igen, når som helst du ønsker.

Du kan også vælge at betale 1 gang årligt og få 2 måneder gratis. Vigtigt: medlemsskabet fornyes automatisk hvert år, så ønsker du ikke en ny årlig periode, skal du skriftligt opsige abonnementet INDEN næste årlige trækning ellers fortsætter dit abonnement.

Den pris du tilmelder dig med, beholder du så længe du er medlem. Prisen vil derfor aldrig blive berørt af evt. fremtidige prisstigninger.

Er der en gratis prøveperiode?

Du får 48 timer til at kigge indenfor. Er medlemsklubben ikke noget for dig, får du straks dine penge retur.

Får jeg adgang med det samme?

Ja du får adgang med det samme. Straks efter din tilmelding får du en mail med dine login oplysninger samt en velkomstmail, hvor du tilbydes at komme på mail listen, så du altid kan holde dig opdateret om nye videoer og tiltag i maleklubben.

Stiger prisen på medlemsskabet?

På et tidspunkt stiger prisen men den pris du kommer ind til beholder du så længe du er medlem, så du berøres aldrig af fremtidige prisstigninger.

Er der adgang hele døgnet?

Ja du har adgang 24/7, da det hele er online.

Hvor tit kommer der nye videoer?

Der kommer nye videoer hver den 1. i måneden.

Er det for nybegyndere eller øvede?

Onlinekunstskolen er både til dig, der er helt nybegynder (eller drømmer om at komme godt i gang) og til dig, der er super øvet og har malet abstrakt i mange år.

Er der en Facebook gruppe tilknyttet?

Ja der er en hermetisk lukket gruppe kun for medlemmer.

Her finder du et netværk med andre ligesindede, der maler abstrakt.

Du kan stille alle de spørgsmål du orker.

En gang om måneden er der LIVE undervisning med spørgsmål/svar og nogen gange går jeg på og maler LIVE (direkte) i gruppen.

Kan jeg få sparring på mine malerier?

Ja det kan du.

Du kan f.eks. lægge dit maleri op i vores Facebook og få nye øjne på det fra mig og de andre medlemmer. Er du ikke på Facebook (eller ønsker du ikke at lægge det op i gruppen), kan du sende et billede af dit maleri til mig, så hjælper jeg dig hjertens gerne videre.

Har du brug for konkrete visuelle ideer, så "leger" jeg gerne med dit maleri i Photoshop og kommer med ideer til det videre forløb.

Hvornår får jeg adgang til bonusvideoerne?

Når du har været medlem i 4 sammenhængende måneder får du den første bonusvideo. Jo længere du er medlem des flere bonusvideoer får du.

Nogle af bonusvideoerne sælges også separat udenfor medlemsklubben. Du kan se/købe dem her

De har en værdi på 795,- kr. pr. stk. I maleklubben får du dem oveni dit medlemsskab.

Hvor længe har jeg adgang til videoerne?

Du har adgang til alle videoerne i maleklubben, lige så længe du er betalende medlem.

Jeg har problemer med at tilmelde mig

Tjek først at alle felter ér udfyldt. Systemet fortæller dig, hvis du mangler at udfylde et eller flere felter. De vil være markeret med en lille stjerne.

OBS: Er du på nettet via (Ipad) og Safari browseren kan du opleve problemer. Vi anbefaler, at du i stedet skifter browser til Google Chrome eller Firefox, så bliver din oplevelse på internettet generelt en meget bedre oplevelse.

Har du gjort ovenstående og oplever du stadig problemer med at tilmelde dig, så skriv til mig (Bettina) på kontakt@onlinekunstskolen.dk, så får vi fikset problemet.

Hvordan betaler jeg for medlemsskabet?

Du tilmelder dig med dit betalingskort (krypterede oplysninger) og trækkes helt automatisk hver måned. Du behøver derfor ikke at bekymre dig om, at skulle overføre manuelt hver måned.

Hvem er underviser?

Din underviser er Bettina Holst, selvstændig billedkunstner siden 2008. Jeg har selv malet abstrakt siden 2004 og undervist fysisk siden 2008 og online siden Onlinekunstskolen åbnede den 1.2.2020.

Jeg er tidligere medlem, hvordan melder jeg mig ind igen?

Når du melder dig ud slettes din konto. Ønsker du at melde dig ind igen tilmelder du dig blot som nyt medlem - du kan tilmelde dig her

OBS: Du vil have mistet din adgang/anciennitet til bonusvideoerne, så du starter derfor på en ny 4 måneder's periode før du igen får adgang til bonuskategorien, da medlemsskabet betragtes som nyt (selvom du har været medlem tidligere).

Hvordan melder jeg mig ud?

Du melder dig ud ved at sende mig (Bettina) en mail på kontakt@onlinekunstskolen.dk, hvor du blot skriver, at du ønsker at stoppe, så sender jeg en bekræftelse på at medlemsskabet er stoppet.

Ønsker du at melde dig ind igen senere er du altid meget velkommen.

Bemærk, at det vil være gældende priser, hvis du tilmelder dig igen, så du kan desværre ikke komme ind til den medlemspris, som du er tilmeldt med nu (medmindre den stadig er gældende til den tid).

Du starter på en ny 4 måneder's periode før du igen får adgang til bonusvideoerne, da medlemsskabet betragtes som nyt.

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål

Hvis ikke du fik svar på dine spørgsmål, så skal du ikke tøve med at skrive til mig (Bettina) på kontakt@onlinekunstskolen.dk.

leafchevron-downcross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram