Sådan opdaterer du dit betalingskort

Er dit betalingskort udløbet eller har du tabt/fået stjålet dit kort og fået nyt, så skal du sørge for, at opdatere til dit nye kort i Onlinekunstskolen.

Gør du ikke det, vil systemet automatisk lukke ned for din adgang. Sørg derfor hurtigst muligt, at opdatere dit kort 💳

Du vil helt automatisk modtage mails fra Stripe (på engelsk), hvor de informerer om, at de ikke kan trække betalingen til Onlinekunstskolen v/Bettina Holst og at du skal opdatere dit kort. Der er et link i deres mails, som du trygt kan klikke på, hvor du kan opdatere dit kort via.

Er du alligevel lidt utryg ved at klikke på deres link, så kan du i stedet opdatere dit kort ved at logge ind her i maleklubben.

Hvordan du opdaterer dit kort herinde, viser jeg i denne video.

Videoen varer: 2:36

Har du spørgsmål?

Er du usikker eller har du spørgsmål, så skal du ikke tøve med at kontakte mig på mail: kontakt@onlinekunstskolen.dk. Du er også velkommen til at ringe i tidsrummet 11-17 på hverdage (tager jeg ikke telefonen skyldes det højst sandsynligt, at jeg er ved at video optage).

Kh Bettina
LOGIN IND I MALEKLUBBEN