Sådan laver du akrylskind

16. oktober 2020

I oktober udgav jeg en video i maleklubben med et super fedt tip og idé til dine abstrakte malerier.

Jeg er selv lidt oppe at køre over dette tip og medlemmerne... ja de er ligeså vilde med det.

Et medlem har skrevet, at hun allerede har lavet over 10 skind, og at hun er fuldstændig vild med både at lave dem samt al det de kan gøre på lærredet, og ikke mindst så er de altså en kæmpe hjælp til især dig, der måske er lidt forsigtig i de sidste par lag på dine malerier, fordi du er bange for at ødelægge alle de lækre lag du har fået malet.

Hører du til en af dem, ja så vil du elske disse akrylskind!

Du kan med akrylskind teste om du skal male et felt, laver prikker, streger, striber eller andet dims og gøgl - uden at efterlade det mindste spor på lærredet.

De kan tages af og på og bruges igen og igen.

De kan bruges til mange sjove ting (de er også geniale til mixed media og collager).

Du får opskriften på hvordan de laves og du ser hvad de kan bruges til inde i maleklubben.

Sammen med 2 videoer om hvordan et stort gult maleri på 150x120 bliver til lag for lag, så var det hvad der landede i maleklubben i oktober. Næsten 3 timers inspiration oveni alle de andre male- og teknikvideoer, der også ligger i Onlinekunstskolen - som du får adgang til med det samme du melder dig ind.

Og du behøver ikke spise en skovsnegl for at være med i klubben. Der ligger masser af maleundervisning og venter på dig.

Du får ovenikøbet 48 timer til at kigge indenfor og se materialet (videoerne). Er maleklubben ikke noget for dig, får du straks dine penge retur, så du køber altså ikke "katten i sækken".