Et mini malekursus, hvor du lærer om redskaber og materialer (så du køber det rigtige fra start og
undgår en masse ærgerlige fejlkøb).

Når du har set mini kurset ved du, hvilke få materialer du behøver, for at komme godt i gang med at male abstrakt.

Du får 55 minutter's video materiale fordelt på 6 små spiselige videoer.

Din engangsinvestering er KUN normalpris 89,- kr.

intro - kom godt i gang

Du får øjeblikkelig adgang til mini kurset. Se kurset når du har tid. Og lige så ofte du lyster.

Du har nemlig evig adgang til kurset.

ja tak, lad mig få adgang til kurset nu - klik her

Kundeudtalelser

"Hej Bettina. Tak for dette kursus. Jeg var meget usikker på hvor jeg skulle starte. Synes det er en jungle derude af redskaber og materialer. Nu har jeg købt lidt forskellige ting, så jeg kan komme i gang. Man kan jo så supplere hen af vejen. Dejligt nemt og overskueligt lille kursus".
- Eluise Monna Jørgensen

"Hej Bettina. Super lille kursus, som har givet mig lysten til at prøve at komme i gang med at male abstrakt. Nu ved jeg hvad jeg skal gå efter og føler mig godt klædt på, så tak for det".
- Johanne Hjort Sørensen

Du får 6 videoer:

1. Valg af akrylmaling

Dit valg af akrylmaling er ikke ligegyldigt for din maleoplevelse. Der findes både tyk/tynd maling
samt heldækkende og transparente farver. Jeg viser hvad de hver især kan.

2. Lærreder

Jeg fortæller hvilke der er gode og hvilke bør du holde dig fra - og hvorfor.

3. Pensler og spartler

Du ser hvad pensler og spartler hver især er gode til.

4. Tuscher og oliepastel

Udover akrylmaling, så kan tuscher og oliepastel også skabe en masse
spændende lag på malerierne. Du får lidt forskellige tips og tricks.

5. Flasker og grafitpen

Ligesom tuscher og oliepastel kan lave en masse sjov på malerierne, så
kan du også skabe sjove effekter med plastikflasker og grafitpenne
(og/eller blyanter).

6. Tryk med madfilm

Du kan meget hurtigt lave et abstrakt maleri ved hjælp af feks. madfilm.
Jeg viser dig hvordan.

Kurset har en samlet varighed på 55 minutter.

Du har EVIG adgang til materialet.

Hvornår får jeg adgang til kurset?
Lige så snart du har gennemført købet, får du adgang til kurset og kan se det med det samme.

Du modtager en mail med dine loginoplysninger, som du bruger til at logge på med på www.onlinekunstskolen.dk.

Du logger på oppe i menuen.
Hvor længe har jeg adgang til kurset?
Du har adgang for evigt.

Det betyder, at du kan se kurset når du vil og lige så mange gange du overhovedet orker.
Er der tilknyttet en Facebook gruppe til kurset?
Det er der desværre ikke. Du kan dog altid bede om sparring og spørge mig til råds.

Det kan du gøre ved at skrive til mig på kontakt@onlinekunstskolen.dk.
Jeg har aldrig malet, vil jeg få glæde af kurset?
JA! - dette kursus er netop til dig, der drømmer om at komme i gang med at male abstrakt og er i tvivl om hvilke redskaber og materialer du skal starte med.

Jeg viser hvad du som udgangpunkt kan starte med, så du er godt klædt på til at komme igang.

Hvordan foregår et online malekursus?
Det foregår sådan, at du får et login som du bruger til at logge ind på www.onlinekunstskolen.dk - der ligger kurset så oppe i menuen, der hedder "Mine kurser".

Alle videoerne ligger i en overskuelig mappe med en lille beskrivelse ud for hver video, så du altid kan se hvad den enkelte video handler om.

Fordelen ved et online kursus er, at du kan blive derhjemme og se videomaterialet i ro og mag.

Du kan pause videoerne. Du kan spole frem og tilbage. Du kan se videoerne igen og igen og igen og igen.

Kurset er dit til evigt tid.
Kan jeg fortryde mit køb?
Det kan du desværre ikke. Det skyldes, at du får straksadgang til produktet.

Køb af onlineprodukter er ikke omfattet af fortrydelsesretten, ifølge Forbrugeraftaleloven (“Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.”).

Ved køb opnås én licens pr. købte produkt.

Mini onlinekurset "Intro" er personligt og må derfor ikke sælges, udlånes eller på anden måde distribueres til andre uden forudgående skriftlig aftale med Onlinekunstskolen, ligesom det heller ikke må bruges helt eller delvist i undervisningsøjemed.

Alle rettigheder til kurset tilhører Onlinekunstskolen v/billedkunstner Bettina Holst.
ja tak, lad mig få adgang til kurset nu - klik her
leafchevron-downcross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram