Et malekursus, hvor du ser maleriet "Hej mormor" på 150x120 blive til fra start til slut.

Adgang med det samme efter køb. Se når og hvor du vil. Kurset er dit til evigt eje.

I dette onlinekursus ser du maleriet "Hej mormor" på 150x120 blive til fra start til slut.

Alle lag vises og du guides igennem hele maleriet på en rolig måde med et glimt i øjet.

Jeg maler med pensler og silicone spartler. Jeg maler udelukkende med akrylmaling.

Du får i alt 3 timer og 35 minutter's videomateriale (incl. 5 bonusvideoer). Selve maleriet varer 2 timer og 35 minutter.

Hej mormor - malekursus

Din engangsinvestering i at blive inspireret i at male et ekspressionistisk abstrakt maleri er 795,- kr.

Du får øjeblikkelig adgang. Se kurset når du har tid. Og lige så ofte du lyster.

Du har evig adgang til kurset.

ja tak, lad mig få adgang til kurset nu - klik her

Kundeudtalelser

"Hej Bettina. Hold nu op hvor har jeg lært meget. Fedt maleri!. Du er virkelig en god underviser. Forklarer stille og roligt og på en rigtig god pædagogisk måde i øjenhøjde. Jeg har ikke fortrudt ét eneste sekund, at jeg købte dit online kursus. Det skal ses mange gange!"
- Jane M.

"Hej Bettina. Du skal vide, at jeg har købt en del online kurser, men ingen ef dem er ligeså gode som det her. Jeg er vild med at se dig male. Super spændende at sidde og kigge på. Jeg har lært SÅ meget og jeg glæder mig til, at jeg skal i gang med at male. Det bliver med en ny og frisk tilgang kan jeg mærke. Tak for dig."
- Lone Jørgensen

Bonusvideoer

Udover malekurset, hvor du ser "Hej mormor" blive til, får du også 5 bonus videoer:

1. Lærreder (hvilke er gode/dårlige). Varighed: 4:08
2. Akrylmaling (hvilke er gode/dårlige og hvorfor). Varighed: 9:06
3. Pensler og palet (jeg viser og demonstrerer dem jeg bruger). Varighed: 10:20
4. Siliconespartler (se de mange måder du kan bruge dem på). Varighed: 16:32
5. Tegneredskaber (jeg viser og demonstrerer dem jeg bruger). Varighed: 17:55

Der er bonusmateriale med en samlet varighed på 1 time.

Hvornår får jeg adgang til kurset?
Lige så snart du har gennemført købet, får du adgang til kurset og kan se det med det samme.

Du modtager en mail med dine loginoplysninger, som du bruger til at logge på med på www.onlinekunstskolen.dk.

Du logger på oppe i menuen.
Hvor længe har jeg adgang til kurset?
Du har adgang for evigt.

Det betyder, at du kan se kurset når du vil og lige så mange gange du overhovedet orker.
Er der tilknyttet en Facebook gruppe til kurset?
Det er der desværre ikke. Du kan dog altid bede om sparring og spørge mig til råds.

Det kan du gøre ved at skrive til mig på kontakt@onlinekunstskolen.dk.
Jeg har aldrig malet abstrakt før, vil jeg få glæde af kurset?
Jeg maler ekspressionistisk (kaos/ro - kaos/ro). Har du aldrig malet abstrakt, vil du måske opleve, at det er lidt overvældende. Omvendt så er der masser af tips, inspiration og teknikker du kan plukke i, så det passer til dit eget tempo og niveau. Få "malerygsækken" fyldt op til senere brug.

Jeg forklarer alt hvad jeg gør.

Jeg kommer også med små peptalks undervejs til dit mentale mindset. Okay, det lyder måske lidt kedeligt, men det er det ikke - det er bare så pokkers vigtigt, at have det med også. Alt male abstrakt handler nemlig i høj grad om ikke at tænke, om at turde, om at give slip og...ja bare at gøre noget. Et eller andet.

Huske sig selv på, at det jo bare er maling.
Hvordan foregår et online malekursus?
Det foregår sådan, at du får et login som du bruger til at logge ind på www.onlinekunstskolen.dk - der ligger kurset så oppe i menuen, der hedder "Mine kurser".

Alle videoerne ligger i en overskuelig mappe med en lille beskrivelse ud for hver video, så du altid kan se hvad den enkelte video handler om.

Det er som sådan ikke et step-by-step kursus.

Det kan være lidt svært at lave med et ekspressionistisk abstrakt maleri, men muligheden er der dog lidt alligevel, for du kan jo pause videoerne og forsøge dig med at stå ved siden af og male. Dog er kurset mest ment som inspiration, hvor du kan se hvordan jeg bygger lagene på et abstrakt maleri op. Jeg maler i dette kursus primært med en silicone spartel og pensler (og lidt med fingrene).

Når jeg taler om, at arbejde med kaos/ro, så ser du præcis hvad og hvordan jeg bygger disse "kaotiske" lag op og hvordan jeg gør lagene rolige igen.

Du ser hvordan jeg bla. leger med oliepastel, laver løbere og "uro/gøgl" undervejs. Lag der er med til at gøre, at der sker noget (også under de mere rolige lag).

Du lærer at bygge lag op, der er interessante at gå på opdagelse i, så du ikke ender med et lidt fladt og uinteressant maleri, som måske vil ende med at kede dig på sigt.

Fordelen ved et online kursus er, at du kan blive derhjemme og se videomaterialet i ro og mag.

Ofte når man kommer hjem fra et fysisk kursus, så har man måske glemt flere af de ting underviseren viste.

Det sker ikke med et online kursus.

Her kan du pause videoerne. Du kan spole frem og tilbage. Du kan se videoerne igen og igen og igen og igen.

Kurset er dit til evig tid.
Kan jeg fortryde mit køb?
Det kan du desværre ikke. Det skyldes, at du får straksadgang til produktet.

Køb af onlineprodukter er ikke omfattet af fortrydelsesretten, ifølge Forbrugeraftaleloven (“Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.”).

Ved køb opnås én licens pr. købte produkt.

Onlinekurset "Hej mormor" er personligt og må derfor ikke sælges, udlånes eller på anden måde distribueres til andre uden forudgående skriftlig aftale med Onlinekunstskolen, ligesom det heller ikke må bruges helt eller delvist i undervisningsøjemed.

Alle rettigheder til onlinekurset "Hej mormor" tilhører Onlinekunstskolen v/billedkunstner Bettina Holst.
ja tak, lad mig få adgang til kurset nu - klik her
leafchevron-downcross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram