Mal et abstrakt maleri på 1 minut

12. april 2023

Kan man det?

Det korte svar er: JA .....og der er som sådan ikke noget længere svar 🙃

Som altid den 1. i måneden er der nye videoer i maleskolen www.onlinekunstskolen.dk og i denne måned fik medlemmerne en masse super nemme måder, at male abstrakt på - faktisk kan du lave de fedeste abstrakte malerier på - hold.fast.i.svingdøren - 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝟏 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭!

Vent ....whaaaat du mener det altså helt seriøst Bettina??

Ohh yes, den er god nok!

Quick mal abstrakte malerier med en Gelli plate:

Tro mig, du kan IKKE se på malerierne, at de er lavet SÅ hurtigt og det bedste af det hele...du behøver IKKE, at have malet abstrakt i 20 år som mig, for at kunne det samme.

Du behøver faktisk aldrig, at have rørt en pensel eller spartel.

I promise - alle kan lave det her.

Alt du skal bruge er maling, en spartel, en gelli plate og så selvfølgelig mine teknikker.

3 malerier malet på 5 minutter!

Leg med plastik charteques:

Det er virkelig sjovt at male med en Gelli plate meeeeen at trykke maling på med plastik charteques er også fedt - og du kan også lave nogle ret hurtige og nemme værker på den måde.

Det er samtidig en god måde at give slip, for du kan ikke helt styre processen og så er både leg med en Gelli plate og/eller charteques bare vildt SJOVT.

Onlinekunstskolen er et kæmpe bibliotek til dig, der maler abstrakt med akryl. Det er Pandoras æske som et medlem beskriver maleskolen.

👉 Du får adgang til dem alle med det samme PLUS store bonus videoer efter 4 måneders medlemsskab (jo hurtigere du bliver medlem, des hurtigere adgang til bonusvideoer).

👉 Du kan se videoerne i dit helt eget tempo. Se de videoer, der er relevant for dig (hvor du er lige nu i DIN process).

👉 Alle videoerne er inddelt i kategorier, så det er nemt at navigere rundt på maleskolen.

👉 Onlinekunstskolen er for alle - nybegynderen og den super garvede maler.

👉 I maleskolen er der kun en underviser og jeg tager dig i hånden hele vejen, hvis du går i stå.

👉 Du får al den personlige sparring, du har behov for samt et hyggeligt fællesskab med de mange andre passionerede medlemmer, der også maler abstrakt, hvor vi "mødes" online og udveksler processer, ideer, op/nedture på lærredet, tips, sejre med færdige malerier osv. osv.

Klar til at tage dine abstrakte malerier til nye højder?