Lav dine egne unikke stencils

09. september 2020

Onlinekunstskolen er primært med inspiration indenfor abstrakte malerier, men det at male abstrakte spænder jo vidt og du lærer en masse om hvordan du kan bygge lagene spændende op.

F.eks. så kan stencils virkelig skabe nogle dynamiske og interessante lag på dit abstrakte maleri.

1. Juni i maleklubben kom disse nye malevideoer til:

👉 2 videoer med inspiration til at lave dine helt egne og unikke stencils - nemt og billigt. At bruge stencils i et abstrakt maleri kan virkelig skabe nogle fantastiske og spændende lag, så det kan jeg godt opfordre dig til at lege med, hvis ikke du har prøvet det før.

👉 1 video hvor jeg maler 2 små malerier på 20x20 med brug af bla. en hjemmelavet stencil. Du ser malerierne blive til fra start til slut med forklaringer på hvad jeg gør og hvorfor.

👉 2 videoer (DEL 1 og DEL 2) - hvor jeg maler et maleri på 50x50 færdigt. Et maleri jeg har hevet frem fra skammekrogen. Du ser hvordan jeg "starter forfra" og får det færdiggjort. Igen med forklaringer hvad jeg gør og hvorfor og selvfølgelig hvilke farver jeg bruger m.v.

👉 1 video med et tip til hvordan du kan "bygge" en farve frisk og lækker ovenpå en anden (måske helt umulig) farve du har fået på dit maleri. Helt præcist hvordan du kan bygge dine farver op med hvid mellem lagene.

👉 1 video om hvordan du kan klargøre et stort maleri til fragt.

👉 1 mindset video med mit bud på 9 malefejl som nybegyndere laver.

Ialt knap 3 timer´s malekurser fyldt med inspiration indenfor abstrakte malerier.

Alle videoerne kan ses med det samme uanset hvor i verden du befinder dig, så længe du har internetforbindelse.

Hver den første i måneden kommer der nye malekurser i form af teknikvideoer til i Onlinekunstskolen og juni måned var selvfølgelig ingen undtagelse. Malekurserne kan ses uanset om du er nybegynder eller øvet indenfor det at male abstrakte malerier.

Du får 48 timer til at kigge indenfor og få en fornemmelse af alle malekurserne. Synes du ikke at maleskolen er noget for dig, så får du bare dine penge tilbage med det samme.

Lav dine egne unikke stencils