Få sparring på dine abstrakte malerier

10. marts 2023

Som medlem i Onlinekunstskolen har du mulighed for at få sparring og hjælp til at komme videre på dine abstrakte malerier, hvis du er gået i stå.

Det gælder uanset hvilken type abstrakt stil du maler.

Ofte er det det sidste stadie af et abstrakt maleri, der kan drille, men det kan også være du gerne vil have hjælp og forslag til at lave spændende lag undervejs i form af kaos, som skal dæmpes igen.

Jeg hjælper uanset hvilke stadig af dit maleri du har brug for hjælp til. Det gør jeg enten med billedeforslag eller med en video, som du kan se et eksempel på i dette indlæg.

Jeg bearbejder maleriet i Photoshop med forskellige forslag.

Lise ville gerne beholde farverne, men synes de var blevet for ens i udtrykket og at maleriet var for feltopdelt, så hvordan kan hun smelte felterne mere sammen. Samtidig ville hun gerne have, at der kom mere spræl i maleriet.

Spørgsmålet er bare - hvordan kommer Lise videre med sit abstrakt maleri?

Hun har indtil videre malet det over 3 gange og som hun skrev til mig "nu vil jeg simpelthen gerne vinde kampen".

Her kan du se maleriet, som Lise føler, at hun ikke kunne komme videre med:

Jeg kom med 2 forskellige forslag.

Et hvor jeg beholdt det mere rolige udtryk Lise har nu, men med forslag til hvordan hun kunne ændre form på nogle af felterne og smelte dem mere sammen (som var det Lise også ønskede).

Jeg kom også med et lidt mere vildere forslag (ikke voldsomt uroligt med stadig mere uroligt end der hvor Lise var nu med maleriet).

Her kan du se videoen, hvor jeg kommer med de 2 forskellige forslag til Lise´s maleri:

Vil du have tips til dine abstrakte malerier?

Se de andre blogindlæg her.

Vil du også have personlig sparring på dine malerier, så bliv medlem:

Du får 48 timer til at kigge indenfor og se materialet (videoerne). Er maleklubben ikke noget for dig, får du straks dine penge retur.